1 septembrie 2009

Prostia umana!

Candva imi spunea lumea....sa am grija sa-i respect pe cei in varsta,sa le acord prioritate,sa le cedez locul in tramvai..etc..etc,caci de la ei ai ce invatza...Astazi am trait contrariul..Am avut ocazia sa vad cum si inteleptii si mult iubitii si senilii nostri batrani ne jignesc pe noi,astia tineri,care dupa spusele lor"nu avem cei 7 ani de acasa".Am coborat din metrou si m-am pus pe partea dreapta a scarii rulante.Pentru cei care nu stiu,pe partea dreapta se stationeaza,iar pe partea stanga se poate urca in voie...in spatele meu se urca un mos si se posteaza pe partea stanga a scarii,un tanar grabit il bate pe umar si-i spune"imi dati va rog si mie voie"...(politetea la loc sigur..)la care mosul se uita la el si ii face un branci tanarului "nu vezi bah tantalaule pe unde mergi".Tanarul isi aranjeaza ochelarii pe nas si pastrandu-si politetea "Domnule..partea dreapta e pentru stationat,pe partea stanga....urca cei care sunt mai grabiti".Bineinteles ca sa nu fie el cel injosit si care pica de prost a trantit vorba aia de jmecher (fara 2 de jm) "taci bahh din gura".
Faza asta mi-a lasat un gust amar si mi-a scazut respectul pentru cei in varsta...pana mea..daca noi le aratam respectul cuvenit...ei..se sterg undeva cu el!!!

Un comentariu:

  1. Moarma,eu cand iti zic..nu vrei sa ma crezi..tu nu ca batman...BATMAN...asta se intampla datorita indiferentei,indolentei si lipsei de respect...

    RăspundețiȘtergere