25 august 2009

Pura coincidenta

Dupa aproximativ 2 ani de zile de cand nu am mai facut nici un fel de miscare, ma hotarasc sa ma duc duminica la alergat.Motivul?....citez "sa ma revergorez" :)) am alergat ce-am alergat, deja simteam cum pieptul dadea sa-mi explodeze, iar tutunul isi facea simtita prezenta....nimic deosebit in asta.M-am ales cu o mica febra musculara, am plecat spre casa si in fata liftului constat cu stupoare ca liftul meu era la etajul 18, in conditiile in care blocul meu are 10 etaje si eu stau la etajul 10 :)) bun....trecem peste.A doua zi febra persista :) ma duc si luni la alergat in speranta ca imi va trece febra musculara.Stii cum se spune "cui pe cui se scoate", dar povestea se repeta.Liftul nu merge!Nu ar fi asa o mare problema ca nu a functionat, ca doar traim in Romania, dar cum sa te duci si tu ca omul la alergat 2 seri la rand si fix in alea 2 seri liftul blocului tau sa nu mearga :)) in fine...vreau sa spun ca febra mea persista in continuare incat merg ca o teleghidata.Urasc scarile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu